چیزهای باارشی دارم...!!!
چیزهای باارشی دارم...!!!

چه کســــــــــــــــی میگوید که من هیچ ندارم؟من چیزهای باارزشی دارم!

 

حنجره ای برای بغض......

 

چشمانی برای گریه......

 

لبهایی برای سکوت.....

 

ریه هایی برای سیگار....

 

دست هایی برای خالی ماندن.....

 

پاهایی برای نرفتن......

 

شب هایی بی ستاره......

 

پنجره ای به سوی کوچه بن بست.....

 

ووجودی بی پاسخ......

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

✘ آدم لاشی✘
ساعت17:15---24 آذر 1392
زحمت دارد . . . آدم بودن را میگویم !



این را میشود از مترسک ها آموخت



آن ها تمام عمر می ایستند تا آدم حسابشان کنند .
پاسخ:یبابود....


حمید
ساعت13:06---23 آذر 1392
سلام وبت عالیه دوسش داشتم.مرسی که بهم سر زدی خیلی خوشحال شدم بازم سر بزن
پاسخ:مرسی ............حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگـــ :
+ *رهــــــــــــــــآ*